شماره تلفن مستقیم خدا
 
عشق واقعی
دیدار من و تو
 
 
سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, :: 11:42 ::  نويسنده : ღ♥takdel♥ღ

دیشب خیلی خیلی تنها بودم از در و دیوار موج منفی فراون بود, وحشتناک بود!

تلفن رو برداشتم به خودم گفتم زنگی به خدا بزنم شماره روگرفتم زنگ میخورد

اما جواب دریافت نکردم پیش خودم گفتم یا صدا زنگ رو بسته یاتلفن رو قطع کرده

خلاصه موفق نشدم دل به دریا زدم بعد از کلی کلنجار با خودم شماره همراهشو

گرفتم اخه میدونی بهم گفته بود اول تلفن ثابت دوم تلفن ثابت اگه ناچار بودی به

همرام زنگ بزنمنم چاره ناچار جسارت کردم زنگ زدم نمیدونم رو ویبره بود یا عمدی

جواب نمیداد خلاصه بعد از کلی زنگ خوردن یادم امد ممکنه امروز روز حسابرسی

مخلوقات ناسپاس و گناه کارش باشه قطع کردم ودوباره پیش خودم گفتم شاید هم

روز دستمزد دادن به ادم خوبا باشه... اخه پدرم میگفت:

"خدا هیچ وقت بی گدار به اب نمیزنه تا جایی که راه داره ادما رو فرصت میده تا بتونند

جبران مافات کنند." خلاصه مثل این بود که خدا برا هر انسانی دوتا نیمه ۴۵ دقیقه ای

وقت میگیره اگه درست نشد دو تا ۱۵ دقیقه وقت اضافی و در نهایت درست نشد ونتیجه

نگرفت به ضربات پنالتی میکشونه به همین دلیل منم خیالم راحت بود که خداهیچ وقت

منو تنها نمیگذاره دوباره زنگ زدم این دفعه صدای ارامش بخشی توی گوش پر از امیدم

طنین انداخت ... که هواتو دارم و میدونم چی میخوای داشتم پرونده تو رو نگاه میکردم

بشر فکر کردی تو رو از یاد بردم ؟ ای بنده ی نا شکر وقتی تو رو خلق کردم دفتر اعمالت رو

با خط خوانانوشتم و دست تو دادم ولی چرا روال کار از دستت رفت من هرگز تنهات نگذاشتم

یادته : آن شب تاریک که خیلی ترسیده بودی یه بسته پر از امید بهت دادم و گفتم فردا هوا

روشن میشه ؟ و آنقدر روشن شدکه مجبور شدی عینک افتابی بزنی ؟ یادته هیچ وقت تنهات

نگذاشتم و همیشه بسته بسته امید برات فرستادم . اما تو ای بنده ی همیشه شاکی از زیر

تماس با من طفره میری و همیشه برا خودت بهانه تراشی میکنی ... راستی گوش کن یک

خط ثابت برات جدا گذاشتم یعنی هر وقت خواستی تماس بگیر دیگه هرگز صدای زنگ رو

خاموش نمیکنم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت23:09---5 ارديبهشت 1391
احسانم مثل همیشه عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به نام خدایی که هستی را با مرگ, دوستی را بی رنگ, زندگی را با رنگ, عشق را رنگارنگ, رنگین کمان را هفت رنگ, شاپرک را صد رنگ, و من را دلتنگ دوستان آفرید..... سلام به همه ی دوستای گلم خوش اومدید به وبلاگ خودتون امیدوارم خوشتون بیاد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق واقعی و آدرس manotolove.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 184
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 243
بازدید ماه : 293
بازدید کل : 103809
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1





فال حافظ




آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


.

تعبیر خواب آنلاین

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


..
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران